Cum efectuez plata după ce un articol a fost cotat?
Găsiți instrucțiuni complete privind procesul de încărcare, respectiv plata unui articol pe pagina “Instrucțiuni de Utilizare
Am încărcat un articol dar nu găsesc opțiunea de plată
Costul serviciilor de editare variază în funcție de dimensiunea articolului și opțiunile selectate de dvs. Drept urmare, durează maxim 48 de ore până vă putem furniza informațiile privind costul serviciului. În momentul în care informațiile privind costurile sunt disponibile, veți fi înștiințat pe e-mail, iar pe platformă stadiul articolului va fi prezentat ca “articol cotat” și vi se va oferi opțiunea de plată a serviciului. Înainte de acest pas opțiunea de plată nu este disponibilă. Pentru mai multe informații consultați pagina “Instrucțiuni de Utilizare
Ce se întâmplă dacă nu primesc mail de confirmare la încărcarea articolului?
Vă rugăm să verificați și folder-ul “Spam” al email-ului dvs sau să ne scrieți la serviciieditare@e-nformation.ro.
Cine are acces la articolele încărcate?
E-NFORMATION, Enago, angajații, colaboratorii și prestatorii lor terți de servicii nu au și nu vor avea nicio pretenție cu privire la vreun articol, studiu sau lucrare care le-a fost transmisă de Dvs. în scopul prestării Serviciilor Enago. Orice fișiere și/sau documente transmise de Dvs. către Noi (denumite în continuare „Documentele”) sunt și vor rămâne proprietatea Dvs. intelectuală. În acest sens, editorii Enago au semnat un acord de renunțare și confidențialitate pentru a înlătura orice fel de pretenții din partea lor cu privire la orice drept de autor și/sau proprietate intelectuală transmisă pentru sau în legătură cu prestarea Serviciilor Enago. Pentru informații detaliate consultați pagina “Termeni și Condiții
Cum pot anula o comandă?
Comanda poate fi anulată doar înaintea termenului de finalizare al procesării articolului dvs. conform cu termenii și condițiile privitoare la anulare, pe care le puteți consulta aici: “Termeni și Condiții” . În cazul în care doriți anularea procesării unui articol vă rugăm să ne scrieți un email la adresa serviciieditare@e-nformation.ro
Cum pot șterge un articol?
Un articol poate fi șters atunci cand status-ul articolului este “Articol cotat”, din secțiunea platformei aflată în partea dreaptă a ecranului. În cazul în care status-ul devine “Articol plătit” și doriți ștergerea acestuia, vă rugăm sa ne notificați la serviciieditare@e-nformation.ro.
De ce un articol procesat rămâne disponibil în contul meu și pentru cât timp?
Funcționalitatea serviciului permite editarea suplimentară a articolului după ce acesta a fost procesat inițial de către colaboratorii Enago, pentru o perioada de maxim 270 zile. După această perioadă articolul dvs va fi șters automat. În cazul în care doriți ștergerea articolului înaintea acestui termen de 270 de zile, vă rugăm să ne notificați pe email, la serviciieditare@e-nformation.ro

Member Login

Ai uitat parola?

Creează cont

Resetează parola
Te rugăm să introduci adresa ta de email. Vei primi noua parolă pe email.